uppdatering...


Började dagen tidigt med att ligga ute och äta frukost, sola och läsa. Men bara efter 2 timmar sa solen hejdå om molnen kom... Då blev det till att sitta inne vilket inte är det roligaste i detta huset just nu för vi håller på att slipa golvet och det är slipdamm ÖVERALLT!

Efter ett tag började det spöregna och då gick jag lustigt nog ut och gick. haha. Sen har jag legat i sängen och läst Män som hatar kvinnor och det är spännande!
Nu tog jag mig ett mellanmål bestående av vaniljglass, banan, dinkel fras och chokladsås - YUMMIE!!!

Nu ska jag nog ta en powerwalk och sedan är det ju Ugly Betty och Desperate housewhifes..


Sarah och jag i stockholm i mars - Hoppas på fler roliga weekends :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0